måndag 27 juli 2009

ursäkta!


ursäkta helt sjukt dålig uppdatering, men har haft feber sen i torsdags kväll, halsont, förkyld och en enorm huvudvärk som inte ville ge sig. jag är fortfarande inte helt hundra, snuvar och hostar men huvudvärken har gett med sig. här kommer lite film tips från mig, finns inte så mycket annat att göra när kroppen inte är hundra. 


bra! 
inte alls min typ av film, usch! 

mycket bra!


annorlunda men bra! 

helt otroligt bra film! 


helt okej/bra film


absolut sevärd, några tabbar kan jag tycka men annars riktigt sevärd! 
riktigt riktigt dålig, vad har hänt med skådespelarna!? 



3 kommentarer:

  1. du verkar vara grym på film också (: Har du sett wallander, skulden?

    SvaraRadera
  2. Stackare emme.. jag som undrat om du lagt ner träningen igen ;P tss.. hoppas du frisknar till snart!

    SvaraRadera
  3. ps. verkar som du haft fullt upp framför tvn :P

    SvaraRadera