onsdag 29 juli 2009

nya hans wiklund, Emelie Eskilson!

efter några dagar sängliggandes skulle jag själv vilja kalla mig den nya hans wiklund, jag är inte bara bättre på att styla mitt hår, jag är även bättre på film!


hans och hans hår


lukas vet hur man gör film
se den!



suger rövsvett är väl ett sant omdöme

snuskigt bra är det rätta ordet
den har allt


Jag är lessen Hans, det kanske känns som ett hån. jag tänker berätta vilken film som gått lös på min dvd sen fredags morgon, sex and the city filmen, den är ju bara bäst, tycker inte du? nej just det, är man kvinna och gillar sex and the city så förtjänar man ju mindre lön. just det dumbo! för er som ej tidigare läst, läs artikeln: 
för er som är långsinta(som t ex jag, läs inte, det gör dig bara arg)



det var allt för mig, hej! 


2 kommentarer:

  1. gillar ditt brutala språk! :D

    SvaraRadera
  2. men hur kan man få gå fri efter ett sådant patetisk utlåtande!?
    snart ska vi träna min vän (:

    SvaraRadera