torsdag 26 februari 2009

okej, denna veckan blev väl inte precis som tänkt. har haft jobb hela veckan och det är jag väldigt glad över men planer jag haft har helt och hållet fått skjutas åt sidan. men eftersom jag är helt galen i små troll(barn) så blev jag överlycklig när de ringde mig i måndags klockan 06,41, då är man lagom pigg.

angående människor som gör abort på grund av kön, ni gör mig förbannad. när jag en gång i framtiden blir gravid så vill jag givetvis veta barnets kön eftersom jag är ett kontrollfreak, självklart måste jag veta vad som ska komma ut mellan mina ben. därför gör ni mig förbannad, tänk om de tar bort frågan: vill ni veta könet? (vid mamografi fast på magen, kommer inte på vad det heter) på grund av att några missbrukar det helt totalt. jag är så idiotisk trött på att detta samhälle anpassar sig för de som inte sköter sig och de som sköter sig, ja de hamnar åt sidan. ett av mina favorit program är "debatt" och förra veckan var det med en kvinna som lever med cancer som har läkarintyg på att hon inte kan arbeta, men de åsikterna har inte försäkringskassan. AAA, jag blir så förbannad så jag skulle kunna stå och boxa med säcken i flera timmar, det gör mig rent ut sagt vansinnig. alla dessa sk försäkringar vi har i samhället är väldigt svåra att få ta del av då man "sköter sig" och försöker vara en bra och duktig medborgare. fuck it, nu behöver jag en promenad, tack P för att vi ska gå träsländan nu! skönt.



ge mig mer av janne, tack

bye
em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar