tisdag 24 februari 2009

dagens topnotch!

Då var första passet orientalisk dans avklarad, allt gick i sin ordning förutom att jag saknar dansgenen, vilket kan tyckas vara rätt viktig att ha, kan jag tänka mig. dagens tips från mig blir alltså, be mig aldrig skaka tuttar eller rumpa, jag menar det, hur i hela världen ska detta gå? jag hade inget som helst stöd, min brand dumpade mig för en annan, så som jag sa tidigare så gick jag dit helt ensam. jag är inte av den typ som inte klarar mig själv, som måste ha en kopia som går i jämte men ibland när man känner sig lite mindre bra, rättare sagt urursel så skulle det vara rätt gott med en vän vid sidan om. så jag ber, kära brand lämna mig aldrig ensam igen. jag som är så duktig på att ta hand om mig själv borde förstått bättre, men som sagt man kan ju inte vara kung på något man aldrig tidigare gjort, speciellt inte då du saknar själva genen för det. över till något jag är grymmare på: vax! jag har inte en aning om hur det tillverkas men hallelujha vilken bra skit, tack c.johansson för du gjorde mig hårlös. det är rätt skönt att hävda sig på andra sätt när man känner sig mindre bra så jag fortsätter. jag är även grym på rengöring av nos, så tack nose buddy för du gör min näsa frisk, året runt!


som sagt, tack C.johansson


min räddare, nose buddy

dags för bokstund.
em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar