måndag 23 februari 2009

tillbaka till mina rutiner

måhända världens bästa köp, bättre än alla kläder i min garderob, kanske bättre än min bil och kanske bättre än min mac. det finns inget godare än egen-färsk-pressad-juice, godast är äpple, citron och ingefära. ingefära som är bra för matsmältningen och även inflammationshämmande. har ni en centrifug så måste ni testa denna blandning. det bästa av allt måste väl dock vara att det inte finns några som helst tillsatser. fatta då vilka juicer jag ska göra när ekolådan börjar köras hit en gång i veckan. så gå nu och köp en, jag ska låna ut min i två dagar till en vän, det känns hårt men ändå rättvist.



idag har vart en händelserik dag, eller inte alls, jag ljög. jag har dock vart på spinning, då känner jag mig rätt duktig, jag är duktig. i morgon blir en rolig dag för i morgon ska jag börja med mina vanliga rutiner, skölja näsa, ligga spik-matta, inta vitaminer och linfrö-olja och vara extremt duktig på att ta protein-shakes efter träning, det är jag urursel på för att vara Ärlig. jag ska även börja med mina morgon promenader om jag är ledig, det vet man aldrig. jag ska även ge tid till mina kära P, det var för längesedan vi sågs så i morgon passar mer än perfekt eftersom jag ska börja med mina rutiner och dit tillhör hon. i morgon blir det även gym och jag ska även försöka förbereda mig för den orientaliska dansen som börjar på tisdag, observera att jag får gå på första passet, helt fucking alone. tack brand!

Ps. jag tar tillbaka det där jag sa om mac



jag och världens bästa p i london

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar