fredag 7 augusti 2009

make a list!

oavsett ålder så ska man ha drömmar och visioner, ett tips är att skriva ner i punktform vad man har för drömmar och vad man vill göra i sitt liv. 
det är aldrig för sent att lägga om sina vanor eller börja med något som kanske skrämmer än som t ex en ny träningsform. 
eftersom jag är ett planeringsfreak har jag redan lagt upp ett förslag på hur min träning och min kost kommer se ut till hösten, 
jag har t ex bestämt mig för att äta mer av omega 3 och 6 och även tillsätta GLA som är ett ämne som hjälper huden att bli mer elastisk och smidig. 
jag kommer även försöka hitta en dansform som brander och jag kan fortsätta med, 
vi har blivit galna i orientaliskdans..
på listan står även NEW YORK med Brand, jag hoppas!

idag har lisa firat mig för jag kommit in på skolan med en ben&jerrys, hon är ju great! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar