onsdag 15 juli 2009

snart är ännu en sak på min "to do" lista avklarat!



jag har intensiva dagar på kurs och kommer om jag klarar tentan bli diplomerad näringsrådgivare. dagarna är helt underbara, inte ofta man samlas med människor som har samma syn på kost och hälsa. helt underbart! där finns tjejer som är utbildade pt, de som har egna företag som inspirerar mig till tusen. sjukgymnaster, hälsoutvecklare och en hel del andra också. jag måste erkänna att jag har tankar på att läsa vidare, näringsterapeut hade inte vart helt fel, de ska erkännas. bo i stockholm hade inte vart helt fel och inte heller att studera hälsa dagarna in och ut, skulle passa mig perfekt om jag ska vara riktigt ärlig.

 
energibollar gjorda av cashew, gojibär, kokos och mörkchoklad! 

soppa gjord på ekologiska ingredienser och ursprungliga livsmedel
bröd gjort på dinkel, solros, pumpa, rödbetor
lax, hemmagjord pesto, alfagroddar, mozarella och soltorkade tomater! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar