lördag 18 juli 2009

tillbaka till gymmet!

Jag har skrivit en skrivning på näringslära och om en månad får jag veta om jag klarat den. 
ska bli spännande, all väntan. har vart och tränat gym nu äntligen, 
det ända jag tänkt på hela semestern och äntligen blev det av men ack så dåligt det gick, 
märks att jag vart borta alldeles för länge,
skönt att tinna kände precis likadant. 

jag har vart sjukt dålig på att uppdatera, 
kommer bli mycket bättre när rutinerna är som de ska. 
på måndag kommer ni förstå (:

jag har hunnit träffa gamla gänget i dag igen vilket känns sjukt bra, har verkligen saknat dom
två dagar i rad, vilken lyx! 










2 kommentarer:

  1. Vilka snyggingar, ni såg ut att ha riktigt trevligt:) Tränat något idag?

    SvaraRadera
  2. Vi hade jätte trevligt, Tack (: Självklart har jag tränat (: Tränar du ?

    SvaraRadera