tisdag 24 mars 2009

ständigt väntande.

idag satt jag som vanligt vid datorn 07.00, satt och väntade på att någon skulle behöva vikarie, dom brukar ringa mellan 7 och 8, har ingen hört av sig till åtta går jag ut och går eller som idag då jag sprang ner till friskvårdshuset för att hinna träna spinning.

idag blir en kreativ dag eftersom jag kommer träffa mads, jag tänkte även springa ut och ta lite kort, sånt sjukt fint väder. ni som följer mig vet även att tisdagen betyder DANS. idag är jag taggad, det är sista gången på grundkursen och nästa vecka börjar fortsättningskursen vilket jag ser fram emot. om jag orkar idag kommer jag även ha dejt med gymmet.

jag hade även tänkt ta upp min traderakarriär, idag närmare bestämt.

den du är imorgon är din känsla av dig själv idag
em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar