måndag 23 mars 2009

irritation.

jag blir förbannad snart, jag har inget lokalsinne. Jag råkade födas så, inte riktigt mitt fel och jag kan tyvärr inte göra så mycket åt saken. det är inte bara jag som saknar sinnet för lokaldelen, även min farmor. det är väl i princip bara hon som förstår mig, ljuger inte. farfar försöker bota mig med att lära mig åt vilket håll väderstrecken ligger åt, N försöker förklara för mig hur man ska köra. frida ska förklara för mig att vi ses på vägen, vilken J-A väg? Jag saknar det ni andra har, förstå det. det är inget jag kan öva upp och det är inget jag kan rå för, hur mycket jag än hade velat förstå vad ni pratar om. dum-förklara mig inte för det är ett handikapp jag råkade födas med.

jag var bara tvungen att skriva av mig lite grann, nu ska jag ut och gå en promenad sen ska jag ägna mina kvälls timmar åt P, vi ska producera, jag är otroligt Tacksam för alla fina vänner som hjälpt oss, TACK!
em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar