onsdag 11 mars 2009

oh ja så bra dansen gick idag, var som alla de andra tre gångerna nervös och tankarna fanns på att skippa passet. men idag satt vi ihop det vi fått lära oss och tillslut blev det en mycket fin, snygg, jävligt het dans. har seriöst tänkt tanken på att skaka på delarna en långlördag kanske, why not lixom!? visa upp vad man lärt sig, det är aldrig fel.

jag har även haft seriösa tankar på att börja på yoga som finns i eksjö, den verkar väldigt seriös vilket skulle passa mig bra plus att jag tror att yoga kan passa mig perfekt, behöver lugna ner mig ett par hekto.

ett smidigt recept på en perfekt juice till morgonen,

1 Apelsin
1 citron
1 Grapefrukt

Citrusfrukter innehåller ju som ni antagligen vet en massa C vitaminer men dessutom kalcium. kalcium är ju som ni säkert också vet kanon för vår hud och vårt skelettet vilket resulterar i snygga naglar, fint glansigt hår m.m.


vad som är riktigt nice just nu är att min hals känns mycket bättre vilket kan betyda gym på torsdag, aaa det känns så bra!


sov gott vänner
em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar