lördag 28 mars 2009

mormor.

efter några timmars arbete och ytterligare några timmar sömn tror jag allt att jag sovit bort min huvudvärk och mitt illamående. efter ett par tråkiga timmar träffas mormor och jag för att handla in stuffs till kvällen. som vanligt har hon förberett med produkter som jag gillar, självklart. jag älskar min släkt för det finns alltid special kost till mig och alla har lagt en extra tanke på just min mat, dom är underbara och tar mig på allvar. det blev god lax och en mycket fin sallad på god balsamico. eftersom kvinnan arbetar bla i jönköping så hade hon handlat in kakor från bernads gjorda på enbart riktigt mörk choklad, nötter och fröer. hon är ju toppen, den där mormor, hon vet precis hur man gör mig glad och vad jag vill ha.
självklart hade hon även olika vinsorter att välja bland, ett riktigt gott att rekommendera faktiskt trots att det var vitt, Verdicchio, helt gorgeous. jag gillar ju människor med smak och inlevelse så mormor är precis i min taste.

skulle det vara lagligt att fota andras barn hade jag tagit hur mycket bilder som helst idag, dom har vart underbara, mina små kids.

nu ska jag sova, i morgon väntas barnvakt och mysfika med mormor och theodor, gooosh im in heaven!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar