torsdag 26 mars 2009

De senaste inläggen är inte mitt riktiga jag, jag är i någon slags koma här i min soffa. sådan är inte jag, jag är i vanligtvis full med energi. när jag är sjuk som nu blir jag ett stort depp, ett tråkigt depp och hamnar bokstavligt talat i koma. men eftersom min blogg finns för att inspirera och peppa kom jag precis på mig själv med att inte direkt peppa och inspirera, därför kommer bilder med inspiration. bara för att jag ligger här och slowar betyder inte det att det är helt okej för er, er som är friska och krya, upp ur soffan och bränn.

i morgon ska jag försöka jobba och i morgon kväll är jag helt och hållet mormors, vi ska dricka rödvin och god mat(om jag är frisk).


min orientaliska sjal


ett hjälpmedel för att få orientaliska höfter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar