söndag 15 mars 2009

kära lotten!

detta inlägg är tillägnat min morbrors fru, gå in på www.tehusetjava.se och beställ roobios téet med smak av yoghurt och citron. har skrivit om detta innan, men DU måste testa det eftersom du är en teälskare som jag.

eftersom jag gillar film och eftersom jag gillar kampsport så rekommenderar jag filmen never back down. holly shiit säger jag bara, vilken bra film. eftersom jag älskar att rekommenderar saker överhuvudtaget så fortsätter jag med min rekommendations lista. jag älskar sallader och därför tänker jag rekommenderar Nässjös nya restaurang, Nässjö kommun kommer stiga, i alla fall i mina ögon. på harmony kommer jag spendera många timmar. det kan till och med bli så att jag bor kvar i Nässjö för äntligen finns det ett bra ställe att äta sina luncher på.

jag har haft en bra helg, i morgon kommer tips på fler juicer och fler bra alger!
ha en bra kväll, jag ska pussa på N innan han åker iväg igen.

innan jag går härifrån ska jag bara säga att jag har blivit ett melodifestivalfan, det tog mig bara 22 år. när alla andra verkar tappa känslorna för detta underbara program(förutom mede givetvis, hon ska givetvis inte stå där hon stått alldeles för länge nästa år) helt rätt låt vann och helt rätt låt kom tvåa!
em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar