tisdag 3 mars 2009

hallelujha

det verkar som om jag är ledig idag, herregud så skönt. idag ska jag försöka hinna med det mesta, jag gillar mer att vara ledig på veckorna då det finns mer att göra. nu är jag på väg ut för att gå, så klart. jonny blir offret idag.

igår gick det bra, kvällen slutade med arm/axel träning och slutade helt hos lovely P. idag är det som ni vet the fucking dans, har haft ångest sedan sist men antar att brand är med idag vilket kanske underlättar det lite. hade dock hellre velat göra något annat då, jag är bara inte gjord för det, men jag ger det en chans, givetvis.

eftersom att halsen gav vika i lördags är det rätt passande att jag är ledig just idag, idag ska jag ta hand om mig själv. dränka mig i mina 23 olika te sorter och häva i mig kosttillskott. har verkligen inte tid eller lust med sjukdomar nu och eftersom jag tror mycket sitter i huvudet så slutar vi prata om det här nu. punkt slut, jag är inte sjuk.

glöm inte att, du kan allt om du vill!
em

ps. världens bästa te sajt:
http://www.sencha.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar