måndag 16 februari 2009

marika

marika, jag avgudar dig för att jag blev godkänd på tentan. jag skulle kunna pussa dej just nu, så glad är jag.
du räddade min dag och eftersom klockan endast vara 9,21 när jag fick veta så borde den här dagen bli helt underbar.
dagen är dock inte så planerad, självklart blir det träning med brand.
efter det antar jag en långpromenad med frida, skulle verkligen behöva det plus att jag behöver prata av mej och få lite ny energi, känns som om det är en självklarhet när man träffar den kvinnan.
ibland kan hon vara som en renata chlumska för mej och det, det är ett bra betyg ska jag säga.

jag vill dra tillbaka tiden en aning, till sommar-stockholm-helgen, den var i min smak.
eller varför inte tillbaka ungefär ett år då caran och jag besökte asia spa i varberg, vi var bleka men ack så rena.

denna helgen har jag lärt mig följande, dit man riktar tankarna dit går energin
em



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar