tisdag 17 februari 2009

jag borde.

har blivit helt såld på lipstick jungle, tack ida för att du får mig att fastna i soffan.
åh så lam jag blir, har jag suttit där mer i en timme har jag en förmåga att aldrig försvinna därifrån.
vilken lamis jag har blivit, jag vänder på dygnet, tror jag.

lågkonjunkturen har gjort mig uppmärksam, var är frukten billigast? hur ska jag lägga upp min shoppingtur gällande mat?
när jag tänker efter är allt rätt välplanerat i mitt liv, vad skulle jag göra utan almanacka? jag kan inte förstå människor som klarar sig utan? vad har dom i hjärnan som jag förmodligen saknar?

idag har varit min planeringsdag, jag har unnat mig resor framöver som t ex till; ulricehamn, lund/malmö och sala. Jag har även bokat in en ljuskväll här i mitt hem då alla mina själ-vänner kommer, förutom några, vi får inte vara för många, antar att det blir störningar då.

jag borde läsa mer böcker, finns så många som jag borde läst.
jag borde ta träningen till en högre nivå.
jag borde dock vara överlycklig över att få bli en del av den orientaliska dansen.
jag borde vara ännu mer överlycklig att tentan är avklarad, marika ge mej en kram!

på onsdag är det kost-möte, jag är taggad för det och hoppas att inget ska komma i vägen.
det här projektet kommer ta hela nässjö kommuns kost till en högre level.
nu ska jag ge plats för sängen
em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar