fredag 27 februari 2009

in the ghetto...

träffades vi, jag och lina p, klockan sju i morse för att ta en morgonpromenad innan jobb. det har blivit träsländan några dagar i rad men jag tycker inte det är en bra runda, den känns lite för kort. jaja morgondagens problem! jobbet gick galant, fick jobba över några timmar vilket jag gillar. i morgon är det tidig dag, riktigt skönt att komma hem tidigt på fredagar. jag har dock ett tips som skulle kunna införas kanske år 2220, skulle vi inte kunna göra så att alla människor som har intresse att göra varandra gravida, kan inte de praktisera på valfritt "dagis" förskola eller kalla det vad du vill. för då kanske dom förstår att det kan vara rätt smart att skriva namn i sina barns kläder. kanske de kan förstå att det är smart att komma då de sagt att de ska komma och inte mitt i lunchen eller mellanmålet. det lixom krånglar till allt när sjutton andra barn sitter och försöker få lite lugn och ro vid matbordet. bara en tanke, men som sagt, när ministerposten är min, då jävlar.


om man bortser från att du tycker det är onödigt att namna dina barns kläder så gillar jag dig, malin wollin

idag ska tilläggas att jag har träningsvärk i magen, det är väldigt sällan jag har träningsvärk men den orientaliska dansen fick mig att inse ett och annat. jag må vara värdelös på att skaka mina något lösare delar men att jag fick träningsvärk av det, tjoho jag har hittat muskler jag inte trodde jag hade. thats nice!

nehe nu vill jag har vår och bli blond! kvällen ska spenderas med grönsaker i ugn, fitness & min nya almanacka!

Om du inte designar din egen plan för livet så är risken stor att du faller in i någon annans plan. Gissa vad de har för planer för dig? Förmodligen inte mycket.
em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar