lördag 14 februari 2009

Chat-en-Oeuf

godkväll kära ni!

Idag har vart en lugn och skön dag, pluggandet är finitio tack vare N.
Kvällen avslutades med god mat och gott vin på strandvägen, vin att rekommendera som även borde få vara med på "branders vinlista" är Chat-en-Oeuf ett mycket gott vin, rött så klart. vitt smakar tyvärr inte så gott i min mun längre, to bad.
har även sålt av mig lite things på tradera, tjoho 200 kronor rikare. bäckar små, eller heter det så?
gällande tradera så var jag i mitt essä för ett par månader sedan, drog in en hel del pengar skulle man väl kunna säga. kanske till och med att jag borde skattat på inkomsten, men nu är det som om det har svalnat för mig, kanske för att jag inte har något att sälja. nu återstår enbart köp för min del, tyvärr! Bye bye alla pengar!

sov gott alla jag känner, i morgon är det kärleksdag, alla borde bojkotta dagen och ge kärlek varje dag istället, bara en tanke.
när jag blir minister så fixar jag det, va inte orolig!

innan jag somnar måste jag reda ut en sak, någon som förstod vad karl-jans kvinna hade på sig? hon kanske likaväl kunnat vara naken. bara en tanke.

sleep tight
em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar