måndag 11 februari 2013

Stockholm & fantastisk praktik!

Hej på er allesammans!

Dagarna går snabbare än kvickt och det är inte mer än 48 dagar tills jag gör min sista skoldag. Min sista tenta gör jag dock den 10:e april men att slippa skoldagar är för mig UNDERBART. Just nu gör jag min sista praktik i hemsjukvården som är över ALL förväntan. En fantastisk bra handledare & härliga kollegor, dessa veckor kommer att gå snabbt. Nu är dessutom en lång-weekend till stockholm med mina pojkar inbokade. Väl där kommer jag att gå på härlig, inspirerande kväll med Kristina Fredrikson, kan inte bli mer än fantastiskt! Det är vi värda.


Denna vecka kommer bli minst lika inspirerande då jag ska på ännu en föreläsning om hälsa och livsstil. Finns det något mer intressant ämne?

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar