fredag 4 januari 2013

BALANS!

När emlogica öppnade och blommor välde in, kom två nära vänner och gav mig istället en flaska vin och sa att jag behövde lite balans. Så balans är vad jag kör på i kväll, det blir en grön nyhet och så delar min N och jag på en liten flaska amarone. Som vi ska njuta! Den gröna skönheten innehåller, polkabetor, spenat, äpple, ingefära, citron och nyponpulver. om jag inte skulle avnjuta detta med världens bästa man hade jag helst av allt delat en flaska rött med brander & mads, för då njuter man som bäst. Finns ingen som njuter av ett fint glas rött som vi. Skulle jag dela en grön läckerhet, så skulle den delas med frida, för hon är en lika stor njutare som jag, när det gäller juicer & smoothies. När det kommer till mat och dryck får det gärna finnas balans men att sitta och äta eller dricka något som inte faller mig i smaken vore slöseri. ja, jag vet, jag är kräsen till 1000 men det är jag stolt över. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar