torsdag 1 november 2012

Nytillskott!

Sämsta uppdateringen Ever märker jag, har de senaste dagarna (utan att överdriva) suttit från morgon till sen kväll för att försöka trycka in smärt-kunskap i skallen. Har vart och jobbat givetvis men annars har jag inte gått utanför dörren, Puh! I morgon är det tenta så håll alla era tummar för mig. Fick i alla fall precis hem jultidningar som jag beställt från kusinen. Kommer nog aldrig laga ett ända recept från "Din matkasse" är inte min typ av kost där i (vilket jag visste innan jag köpte den) men kunde inte motstå dessa söta damer och en helt underbart fin bok att titta i. Yoga-boken med Malin däremot, den kommer gå varm från första till sista sidan.

Just nu längtar jag något innerligt till en ledig eftermiddag med mina killar, Men först ska jag gå och lägga mig och drömma om olika smärttillstånd.

Ps. Nu är det mörkare tider och då är det extra D-vitamin för mig som gäller. Ds!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar