söndag 18 december 2011

OPTIMALIS


Lagret är påfyllt med ett gäng optimalis och vad skulle inte passa bättre som julklapp??
De flesta som går hos mig dricker denna dagligen och är väldigt nöjda med den. det speciella med produkten är att den innehåller OPTIMALA mängder D-vitamin vilket är viktigt när det är mörkt och grått utomhus, vi behöver fylla på med det viktiga vitaminet för bla vårt humör.
För min egna del är jag superglad att ha hittat en vitamin där två toppenalger finns med som ingredienser och där produkten smakar gott. När jag tagit min shot på morgonen vet ja att jag fått i mig bra med vitaminer och mineraler. Testa den! du kommer inte att bli besviken.
Optimala mängder av vitaminer och mineraler ger bättre skydd mot bla miljögifter och stress.

passar perfekt för hela familjen, små som stora!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar