söndag 20 november 2011

NYA PRODUKTER!

en hel dag med företagsarbetande har satt sina spår, om några dagar kommer nya produkter. Många har efterfrågat kosttillskott för att minska på sötsug och på tisdag är produkten hos mig. Än en gång sålde optimalis slut innan den hann komma hem så nya flaskor kommer på tisdag för er som fått vänta. jag är så oerhört tacksam för er, mina fina kunder!

Nu ska jag fortsätta läsa min bok om folksjukdomar. Kram på er, ni fina.


Jag har säkerligen en supervecka att se fram emot dessutom, dock blir det ingen träning med T men jag har en hel mån-fredagvecka fullproppad med bara vänner, kan bara bli bra <3

1 kommentar:

  1. Det finns så mycke gott i din butik Emelie!
    Linfrö oljan var jätte god, den kommer jag köpa mer av och apelsin och kokos tet.
    Försöker få Daniel att få tummen ur till att köpa alg-shootarna också. Han blev såld på dem. :p
    Han tjatar om dem men han kommer aldrig ihåg att fråga dig om det.

    SvaraRadera