lördag 19 februari 2011

DAG TVÅ

Vi tar bussen till ett härligt och kallt Köpenhamn. Här äter vi Raw på RAW 42°. Shit vilket ställe, har aldrig ätit så god rawmat, my god säger jag bara. Det kändes som om jag vore i himlen, jag skrek och tjöt när jag såg skyltarna till caféet. Har du vägarna förbi så åk dit, har du inte vägarna förbi, Åk dit ändå. Jag äter pizza, lasagne och sandwich, allt ljuvligt gott men bäst är absolut lasagnen. Vi går på fik och shoppar och myser. Vi hamnar på fel buss och åker åt helt fel håll men vi kommer hem, till en väldigt mysig lägenhet. Vi lagar god mat och myser tills vi slocknar i soffan.














2 kommentarer:

  1. Så härligt ni har det!!
    Det ser ut som det är vår i Danmark...

    SvaraRadera
  2. Men hallå satte ni er på fel buss me räckte de inte me tåget hahahaha....
    ska inskaffa en kompass till dej där det står åt vilket håll du ska gå och åka mitt hjärta..

    Fina bilder,puss på dej...

    SvaraRadera