onsdag 8 december 2010

Har samlat på mig frågor från mailen och här kommer lite svar.

Vilket är ditt favorit té?
Just nu är KARIBI mitt favoritté, ett grönt gott te från min vän Elin.

Om jag skulle börja med rawfood idag, vilket recept skulle du då rekommendera?
Jag skulle garanterat rekommendera renee voltaires "paprika soppa"

Varför äter du rawfood?
Det är mat som kroppen känner igen och man mår fantastiskt bra av mat som inte belastar kroppens organ i lika stor utsträckning som annan mat. Rawfood är mat som inte är upphettad över 42 grader vilket innebär att näringen finns kvar i maten & sen är det givetvis otroligt gott.

Vad rekommenderar du för kosttillskott?
Alpha plus har bra kosttillskott till bra pris, det är värt att lägga pengar på vitaminer och mineraler då vi tyvärr ofta inte får i oss det med bara mat.

Favoritgodis?
Eftersom choklad är det bästa jag vet väljer jag först det. Sen finns det fantastiskt goda efterrätter och desserter, alla olika energibollar.

Vad är din smoothiebas gjord på?
mandelmjölk, sen är det olika vad jag blandar den med men olika bär, superfrukter, alger och t ex kakao.

Har ni fler frågor går det bra att maila mig på emlogica@gmail.com
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar