söndag 17 oktober 2010

emlogica

jag ska få hjälp med hemsidan så än så länge får ni här veta vilka tjänster jag kommer erbjuda genom mitt företag emlogica. För frågor eller bokning maila: emlogica@gmail.com

Näringsrådgivning, målet med mina rådgivningar är att få dig att förstå hur din kropp fungerar och hur du på bästa sätt kan få den att fungera optimalt. Detta görs med hjälp av en matdagbok där du fyller i din kost, dryck, motion och sömn och då kan jag hjälpa dig på bästa sätt. Denna dagbok lämnas in till mig senast två dagar innan rådgivningen. När du sedan kommer på din första träff går vi igenom dina mål tillsammans med mina idéer och tankar. I priset ingår fri mailkontakt om du skulle ha frågor eller funderingar. Du får ett hälsokort med dina resultat och för bästa resultat rekommenderas ett par uppföljningar.

Uppföljning, då du efter en näringsrådgivning vill följa upp resultat och tanka ny inspiration och tips.

Föreläsningar, framförallt inspirationskvällar med olika teman. Håll utkik på hemsidan när dessa kvällar anordnas.

Receptprenumerationer, entusiasmen till en bättre hälsa är som störst i början av nya rutiner och kan tyvärr ofta försvinna helt eller delvis om man inte får stöd och hjälp från omgivningen. Detta hjälper jag dig med genom receptprenumeration vilket innebär att du på fredagen får middagsrecept för nästgående vecka. Är du kund hos mig kan jag skräddarsy recept utefter dig och dina behov och självklart recept som är bäst för dig och din hälsa.

Hälsotest, testet ger dig en bra överblick över din nuvarande status. Du får veta din vikt, muskelprocent, fettprocent, visceraltfett (det fett som finns bland organen), BMI och vilometabolism (ämnesomsättning i vila).

Kram / Emelie

1 kommentar: