tisdag 1 december 2009

bästa proteinet på marknaden

när man köper proteinpulver är de sjukt viktigt för mig att sötningsmedel inte är en av ingredienserna. det bästa är utan tvekan holistics pulver som jag blandar med massa blåbär och lite yoghurt, i vanligtvis naturell yoghurt men eftersom den råkat utebli fick jag sno Ns vaniljyoghurt. så får de bli ibland! 
mixa och drick


nu, gymmet och sen lång lång promenad & så jag längtat! 
jag är överlycklig över att tinnas praktik snart är över så vi kan börja walka igen (:

3 kommentarer:

  1. sötnos då :) tycker med det känns bra. hihi dock är jag lite rädd för kylan. ge mig vår!

    SvaraRadera
  2. Mm, va gott! Var köper man det proteinet?! verkar ju vara bra utan sötningsmedel :D Hoppas tentan gick bra i lördags! ha de fint!

    SvaraRadera
  3. Det köper man på hälsokost och det är bara fina grejer det (:
    Tentan gick fint, tack vare din fina tjej som lånar ut block och grejer!

    SvaraRadera