söndag 11 oktober 2009

snart är det jul vilket innebär önskelista

i år önskar jag mig som vanligt en prenumeration på fitness men i år vill jag också ha presentkort, om butikerna är väl genomtänkta, helst ska det vara hälsokost men det fungerar även fin fint med kort på indiska också. 
i år skulle jag hemskt gärna vilja ha boken "the secret", med svensk text då så klart. jag skulle bli överlycklig över fina teer och kvalitets choklad men gladast och mest överlycklig skulle jag bli om jag fick nys om någon lägenhet, en stor mysig lägenhet så jag kan bjuda hem alla mina hjärtan på mat och vin och fina desserter och kunna låta människor komma hem och sova över, tänk att få ha ett extra rum. helst skulle jag vilja ha ett rum för alla våra böcker, vi är ett stort bibliotek vilket jag älskar men inte får plats med. ett rum för matsalsbord där mina hjärtan ska få plats, där mat och massa fina tillbehör ska få plats. jag bara måste ha en större lägenhet, helst nu! 

gosh vad jag vill ha och ha, jag lever i en drömvärld!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar