fredag 14 augusti 2009

juicer att testa och älska!

jag befinner mig på öland, en bättre plats för lugn och ro finns ej. jag är här med människor som står mig nära så bättre kan det inte bli. 
jag förbereder mig för tre års studier som sätter fart på måndag och jag planerar min detox som sätter fart efter de sk insparksveckorna, det här kommer bli bra.

här kommer några fina drinkar som passar bra på morgonen!

morot 
apelsin
ingefära
häll gärna i lite linfrö olja för att få fart på förbränningen!

äpple
citron
svartvinbär 
bra för immunförsvaret!

Ps. du som inte unnat dig en centrifug&mixer ännu, gör dig själv en björntjänst och köp! 
finns inget bättre redskap i köket! 




1 kommentar:

  1. Nej vilken söt header du har! Hur går dte med träningen snygging? :)

    Titta in fr lite spinninginspiration ;-)

    SvaraRadera