onsdag 8 juli 2009

produkter från fina renée som borde få pris för hennes talang och inspirationsförmåga!


om jag fick välja skulle jag ge renée voltaire pris för kanske 
"framtidens kvinna" 
"kvinnornas kvinna"
 eller
 "framtiden-ligger-i-hennes-händer"
 dessa priser finns naturligtvis inte men kvinnor som Renée Voltaire borde uppmärksammas, jag vet att hon uppmärksammas men oftast kanske bara av människor som jag, som bryr mig om vad jag stoppar i mig, som vet vilken förmåga hon har.jag vet att jag vart hård ibland, kanske då jag skrev att jag inte var så imponerad av hennes bok. 
men jag har sådana krav på människor jag har som förebild, människor som är mina inspirations källor, människor jag ser upp till men framförallt kvinnor som lyckas! 
Goo Renée! 
bovete crunch är toppen att ha i frukostfilen
renée säljer en honung utan upphettning


bovete kan man göra gröt på, bovete har jag tagit med eftersom många är gluten, t ex min mamma och alle boo.

1 kommentar:

  1. Väldigt omtänksamt av dig mitt hjärta...de e la för rar....

    SvaraRadera