tisdag 30 juni 2009

jag skulle göra i princip vad som helst för ett mysigt, rött, trähus på landet. 
där kan man ha eget land med grönsaker, potatis och morötter. 
där kan jag ha en liten hund som jag kan gå ut och gå med varje morgon.
fy tusan vad jag skulle vilja ha ett hus på landet! 

här kommer lite tips på goda drinkar som jag samlat på mig, perfekt nu när solen är så stark! 

två kiwi

en halv cantalop

en banan


en dl jordgubbar

en dl hallon

en skiva vattenmelon

en halv dl persilja

 

två och en halv till tre dl mandelmjölk

en halv dl gojibär

en banan

en tsk honung(kan skippas enligt mig)

 

en riktig energibomb

en halv mango

en dl ananas

tio jordgubbar

en banan

en msk maca

isbitar

 

två Apelsiner

två citroner

en Grapefrukt

 en liten bit ingefära



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar