tisdag 9 juni 2009

detox och vitaminer!

jag funderar starkt på en detox, tror jag ska börja någon dag i veckan. jag har bojkottat att "starta" upp saker på måndagar för då blir det automatiskt sjukt tråkigt och ofta slutar man. börja med saker valfri dag förutom måndagar. måndagar är lika med kaos och tråkigt! 

det är viktigt att rensa kroppen på b la kemikalier, slaggprodukter och sånt som kroppen inte mår bra av och framförallt inte du. jag rekommender
ar hemsidan, shopping4net.se där du kan hitta samma produkter som i hälsobutiken men till ett mycket bättre pris! Jag tycker absolut att ni ska lägga pengar på en bra multivitamin, varför inte testa min, solaray! 
om man ska gå på en detox tycker jag också att man ska unna sig ett fint te som du kan hitta på tehusetjava.se mitt favvo te är citron&yoghurt! tehuset java hittar du i lund om du vill slippa fraktkostnaden! ett annat favorit te hittar du på sencha.se, där brukar jag köpa vita teer, jag använder mig alltid av deras detox te då jag bestämt mig för detox! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar