söndag 12 april 2009

jag kommer nog bli bonde när jag blir stor

då kommer jag kunna äta nyvärpta ägg från hönor som mår bra, jag kommer kunna äta mitt egna kött från kon och kommer kunna gå i snygga gummistövlar hela dagarna och va så där bondsnygg. jag skulle kunna producera närodlat och ekologiskt och hela världen skulle bli underbar. det är min idé.

nu är jag på öland, vilket är helt sjukt underbart bra, här kan man inte annat än ta det förbannat lugnt, det har jag problem med. jag har gått och vandrat i borgholm i dag och hittade en butik med massa finna odd molly plagg, jag som älskar odd molly över alla andra plagg. mormor och mads, ni skulle vart här!

nu ska jag fortsätta ta det sådär lugnt.
em


det här skulle kunna vara en av alla mina kor, elliot


jag ska ha en vän som ska heta svante eller bo


det här skulle kunna vara jag och min vän lina p


det här skulle kunna vara min far och min farfar, kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar