måndag 20 april 2009

då var det dags igen, några rena veckor för kroppen

Jag har vart otroligt dålig på att uppdatera här men det kommer bli ordning, samtidigt som jag börjar med min detox hade jag tänkt att ta tag i skrivandet här igen.
jag brukar gå på en detox två eller fyra gånger om året, de blir bara bättre och bättre eftersom man lär sig mer om sin kropp för varje gång. denna detox kommer innebära drinkar till största del, innehållande på frukt och grönt men även alger som chlorella och spirulina. Chlorella innehåller mer klorofyll än något annat vilket känns som en perfekt hjälp till min rening. Chlorella är dessutom avgiftande och hjälper kroppen med reningen.
denna gång kommer jag att kämpa i fyra veckor med att få ut all skit, jag kommer att ha en dag i veckan då jag får ändra om lite. det är otroligt viktigt att kunna unna sig under tiden och även peppa sig själv med presenter (:



1 kommentar: