onsdag 25 mars 2009

underbara morgon.

dagen igår var en mycket bra dag med en massa aktiva aktiviteter, då trivs jag som bäst. dansen gick som en dans och jag ångrar mig inte en sekund att jag valt att gå fortsättningskurs, får sådan sprudlande energi, jag rekommenderar det verkligen, starkt! träffade mads och hennes underbara adam. fick även ett bevis på att jag klarar av barn då min morbror undrar om jag vill låna hans theo i FEM hela timmar på lördag. klart jag ska! jag klarar allt! observera att han är en riktigt liten mini pojk, såååå liten.

idag har jag gått konstig/snöig promenad med systrarna öhling, mycket skönt plus härliga skratt, vilken början på en onsdags morgon.

nu börjar mitt favoritprogram, efter tio. sen blir det gymmet!
i kväll, produktionstimmar med P
em

Bootcamp, kom till nässjö!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar