onsdag 1 april 2009

PS. jag har överskottsenergi!

det blir inga fler steg i danslokalen, den orientaliska dansen är inställd pga att det bara var två anmälda. oh undra vem dom två var. hur sjukt tråkiga är inte denna stads människor!? finns det ingen i Nässjö som vill röra på höfterna? Varför inte undrar jag då. Det är så man blir lessen, på riktigt. jag har haft helt sjuk bra dagar på särskolan, trivs så otroligt bra, skulle kunna arbeta med det här på heltid och i många år, underbara barn.

jag är sjukt sugen på morgondagen då jag arbetar några timmar på förmiddagen och då jag åker till jönköping för mys med mor efteråt. kvällen spenderas på kostmöte, mycket intressant och skönt med ny energi.

filmtips: FELON

nu överlämnar jag mej till planer
em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar