tisdag 17 mars 2009

ja blir förbannad.

ni dumma, idiotiska människor som stal min gammelmormors plånbok och tog ut pengar på hennes bankomatkort, ni borde ta en funderare på hur ni lever ert liv. hur kan man stjäla en 90 årings plånbok? Hur är man funtad? Hur kan man leva med sig själv?Kan inte förstå hur man kan gå på en människa som är helt försvarslös. hur ska en gammal människa i dagens samhälle leva i säkerhet? Man kan låta bli att ha kontanter i plånboken men hur i helsike ska man förvara sina pengar om man inte ens kan ha pengarna på banken? ni gör mig förbannad.

idag har jag som sagt träffat gammelmormor som var helt chockad över hur människor kan bete sig så mot sina medmänniskor. innan dess trotsade jag mitt immunförsvar inklusive mitt rivjärn till hals, jag var ute och promenerade med jonny. jag måste träna och gå långa promenader annars är jag ingen rolig människa, trött och tråkig. alla mår bättre av att röra på sig så nu är det på rätt väg. jag gillar att gå med jonny eftersom hon har ett bra tempo vilket är ett stort PLUS. som alla andra dagar började dagen med en god juice, idag innehöll den hallon, jordgubbar, blåbär och min bas som idag blir äpple, citron och ingefära.

För att öva upp mina ickerörande höfter köpte jag för en vecka sedan en rockring, har dock glömt att använda den. Jag dansar ju idag och hade tänkt att jag skulle vara bäst i klassen efter att ha övat 1 timme om dagen i en hel vecka men som sagt, den är ej använd. no!

myslåt, lykke li - everybody but me!

nu tänkte jag dra på mig mina träningskläder och köra lite gym, i need.
em


härliga människa

2 kommentarer:

  1. Underbara snälla omtänksamma roliga rara söta gulliga förstående osv osv världens bästa g.mormor har du lilla fröken svår.....

    SvaraRadera
  2. Jaaa jag har ju det (: Jag är lyckligt lottad!

    SvaraRadera