fredag 20 mars 2009

babyboom

Det är väl inte sådär jätte konstig att jag är tokig i barn eftersom jag oftast är omringad av dom, det råkar vara så att många i min närhet bär på ett sådant där ybersött barn. inte konstigt man vill ha en egen liten plutt men och andra sidan får jag nog snart låna hem dom, kanske räcker, kan det nog göra.

idag gick jag upp med tuppen, 06.00 var hon närmare bestämt då jag började göra mina rawfoodkex, det tar sammanlagt 12 timmar att göra så det är lika bra att börja tidigt så dom blir klara någon gång.

nu är jag övertygad nog till att jag inte tål kaffe, måste sluta för annars sprängs min mage som en vulkan snart. dricker väldigt, väldigt sällan och när jag väl gör det blir det som vin för min kropp, blir helt konstig i benen och i huvudet. slut med självplågning, IDIOTI.

Jag har ett så roligt projekt på g att jag knappt kan sitta still, äntligen kan jag få använda min hjärna och min kunskap.
em



kusin theodor


kusinbarn adrian


bästa mads, adam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar