onsdag 18 februari 2009

ta ALDRIG slut!

Eftersom ett orosmoment just nu är att denna underbara dag ska ta slut så är jag bara tvungen att vara uppe så länge som möjligt. har under de senaste två timmarna pressat juice, testat på ett nytt bröd och även fyllt på müssli-skålen med ny hemmagjord. jag har gått igenom mitt alg-skåp för att ta reda på vilka alger som måste fyllas på, så tyvärr väntar nog sängen nu. antar att morgon dagen borde bli ungefär densamma, jag hoppas.
jag hör av mig i morgon om brödet var något att ha.

i morgon ska jag som jag tidigare nämnde träffa de andra i kost-projektet, mitt egna mål är att skolmaten ska ändras markant till mina egna barn(observera, att de ej finns idag) ska stoppa den i munnen, annars blir det matlåda. thats for sure!
em


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar