söndag 15 februari 2009

righteous kill


hello!

skulle gå tipsrundan idag egentligen men har ingen motivation, förstår inte vart jag tappat den någonstans, den finns aldrig där när jag behöver den, längre.
gårdagen spenderades först i soffan med blom- och choklad bud, i like. gillar när män kan riktig choklad. efter det var jag ute i skogen med jonny och fotade fina vinterbilder innan snön försvinner.
sen väntades matlagning och rött, sen kom N bror med flickvän och då blev det melodifestival och film.
nu ska jag ta och leta reda på min motivation, den kan inte ha försvunnit så fruktansvärt långt.
hur som helst så ska jag sysselsätta mig med spinning och core idag med min kära brand, åååh i need.

em

1 kommentar:

  1. vilka fina bilder fröken em! du är skitduktig! jag är lite dålig på att kommentera medans du är bra på att skriva blogg! kom hem från Victor ikväll, saknar ihjäl mig redan. motivationen finns där, skit i tanken att inte ha den. lots of löve

    SvaraRadera